donderdag 28 augustus 2014

Tickled to Tangle 55

De 55e uitdaging begon met string 55.
Het moest een Monotangle worden met het patroontje Stripes en met Sparkle.
Dit was voor mij erg onduidelijk, want een Monotangle is een Zentangle die alleen maar met een enkel patroontje word vol getekend.
Ik besloot Adele even een mail hierover te sturen, want ik wilde me wel aan de opdracht houden.
Zij schreef me terug dat het klopte wat ik schreef, maar dat ik Sparkle net zo goed als schaduw ook, kon beschouwen als het versterken of mooier maken van het andere (hoofd) patroon.
Dat begreep ik wel,maar het uitvoeren??

Voor mij is Sparkle een op zich bestaand patroontje, maar wel een dat ook strepen heeft.
Maar goed, in de lusjes van de string heb ik dus Sparkle getangeld en in de tussenliggende vlakken heb ik Stripes gemaakt. Verder heb ik weer met grijs potlood geschaduwd.

Sparkle had ik al eens gebruikt, Stripes niet . Of ik me aan de opdracht gehouden heb weet ik niet,maar op zich vind ik het toch wel aardig geworden op de een of andere manier.




2 opmerkingen:

  1. I love your tile and your Striping. I think the sparkle they were referring to was the technique of making the black spaces look like they have light reflecting off of them, not the tangle Sparkle. However, I like the way you included Sparkle in your tangle.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Carmela. Je bent echt goed geworden in het maken van zentangels. Erg leuk om te zien.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen