dinsdag 12 augustus 2014

Diva Challenge 180

Mac Dee heet het patroontje dat verzonnen is door Anneke van Dam.
Normaal maken we de 1e maandag van de maand een tile met een patroontje van een CZT.
Dit was dan ook de uitdaging van deze week. ik had nog nooit van dit patroontje gehoord en het ook nog nooit gezien.
Het laat me aan een Schotse ruit denken. Ik vond het wat saai worden om dit alleen te gebruiken om mijn tile vol te krijgen. Ik heb  geprobeerd 3 variaties ervan te maken .
Twee diagonale en een rechte.
In het midden ben ik begonnen met Bales, maar heb daar uiteindelijk ook een variatie op gemaakt.
Daarna met schaduw wat nuance erin proberen te brengen.
Ik vind het resultaat niet zo bijzonder en geloof niet dat ik dit patroontje vaak ga gebruiken.




10 opmerkingen:

  1. I like the different variations of the pattern that you have achieved.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik vraag me af of ik deze tangle vaker zal gebruiken, maar jou is het wel gelukt er een leuk geheel van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je tile leuk geworden zo hoor! Maar ik ben het met je eens, het is geen tangle die ik veel vaker zal gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ben het met je eens, ik denk dat het patroon vooral geschikt is voor opvulling van achtegronden. Ik vind het bijzonder kap dat je nog variaties hebt bedacht, ik kon me vooralsnog er niet toe zetten en heb het patroon eenvoudig getekend als achtergrond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke dapper om je toch door de challenge heen te bijten. Ik ken het gevoel zelf ook maar al te goed (sinds vorig jaar niet eens meer meegedaan, ik ben er even helemaal "uit"....).
    Bales is één van mijn favoriete patroontjes, dus wat mij betreft is dit een zeer geslaagde tile!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bales and MacDee give that feminine and masculine feel in one tile. Nice solution.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful Tile. Three beautiful versions of MacDee. Your delicate shading give your tile a nice soft appeal. Great Job.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Like the variations that you did. For me, it is a difficult pattern to use except as a background.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely tile with these variations of MacDee!

    BeantwoordenVerwijderen