zondag 8 maart 2015

Square One Bunzo

Met Bunzo aan de slag. Nou dit is echt geen favoriet patroontje van mij.
Ik krijg er niet echt wat van gemaakt. Bij mij zien ze er altijd anders uit dan hoe de step out is.
Geen idee waarom. Het ligt me gewoon niet.
Ben er toch mee begonnen in het midden en heb er maar een soort tros van gemaakt.
Toen begon ik als vanzelf een soort Betweed in de linker bovenhoek te maken. Dit is uiteraard een grote favoriet van mij. oen heb ik het daar maar rondom mee gevuld.
Uiteindelijk vind ik het toch nog wat geworden.
Daarna wat schaduw aangebracht en klaar is Bunzo.




4 opmerkingen:

  1. This is a lovely combination of Betweed and Bunzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oops. Intended to spell "combination".

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al is het geen favoriet van je, toch vind ik het heel mooi geworden! Misschien vind je hem leuker worden als je een of twee klein streepje wit laat op de zwarte banen van Bunzo, net als bij de "pareltje" dan gaan ze een beetje "glimmen"!

    BeantwoordenVerwijderen