vrijdag 6 maart 2015

Its a String Thing 82

Adele weet ze wel te verzinnen zeg. het lijkt wel of de strings steeds bewerkelijker worden en dan de keuze van de patroontjes die erin moeten.
Weer een hele uitdaging.
De string was nummer 79 en erg druk vond ik , met veel lussen en vlakken.
Ik heb hem deze keer met potlood vooraf getekend en ben me toen met de patroontjes gaan bezig houden.
Het waren lastige patronen om ergens in te verwerken, dus ben maar ergens begonnen.
de namen zijn, Daggerly, DL Nubula en Dutch Diamonds.
Toen ik klaar was nog wat schaduw aangebracht en eigenlijk vind ik het een verrassend eindresultaat.
Ik had er helemaal niks van verwacht met deze combinatie, maar toch doorgezet en het past toch wel altijd.



2 opmerkingen:

  1. Of all the Tangles, I like how you used "In-A-Pod" as a background the best. For some reason my "In-A-Pod" efforts are really, really, bad. Your "Unbats" are nicely done too. I like the end result.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dus .... echt zentangle!!!! Gewoon wat doen en het resultaat dat je verbaasd. Leuk Carmele.

    BeantwoordenVerwijderen