maandag 11 augustus 2014

Lotus

Op de Mandala club zijn ook wel eens losse opdrachten voor degene die niet mee wil doen met de symboolkaarten.
Maar ook als je alleen nu en dan iets wil doen of iets extra's als je bijvoorbeeld tijd over hebt of zin om te kleuren................................kun je hieraan meedoen.
Nu doe ik met de symboolkaarten ook mee, maar de lotus is altijd bijzonder en hoe vaak ik hem ook gemaakt heb, in allerlei vormen en kleuren, hij blijft mij intrigeren.

Deze keer heb ik niet de kleurtjes bij elkaar gezocht,maar intuïtief uit de kleurdoos genomen.
Ik vind hem niet tegenvallen,maar ook niet speciaal. Toch ben ik er wel tevreden over.
De kleurpotloden die ik gebruikt heb zijn van Karisma, die helaas niet meer te krijgen zijn en die nu bijna op zijn bij mij!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten