dinsdag 8 september 2015

TBO Zendala Dare 108



Gelukkig, na weer 1 week overslaan is Erin er weer.
Ze kreeg het vorige week niet klaar om en sjabloon voor ons te maken vanwege haar drukke werkzaamheden.
ik begrijp dat volkomen, maar zou graag zien dat ze daar dan een berichtje over stuurde.
nu denk ik iedere keer, o jee, als ze maar doorgaat.

Maar goed, hij was er vandaag.
Zij heeft hem gevuld met paradox en dat was ook het eerste patroontje waar ik aan dacht en de vormen leenden zich er ook uitstekend voor.
Maar ik besloot iets anders te doen.  Ik ben begonnen met de puntjes rond de middencirkel en dat is een variatie op Paradox.
Toen het centrum  gevuld met Cruffle.
Daarna de grotere rand met Knot Rickz,
De cirkelrand met Drupe en toen bleven de 3hoekjes over en die besloot ik te vullen met gebogen lijntjes.
Daarna geschaduwd met potlood en ik vind het eindresultaat verfrissend en toch leuk geworden.







                                                  De lege vorm.




















6 opmerkingen: