vrijdag 18 september 2015

Diane & Carolien 24

De alfabet challenge gaat gelukkig nog steeds iedere week door.
Alleen moest ik nu toch wel even goed nadenken wat ook alweer # was..................
De letters waarmee we aan de gang mochten was de C en D en #
Nu kwam ik er achter dat dat laatste een patroontje moet zijn wat met een cijfer begint en daar zijn er nog niet zoveel van, tenminste bij de Tangle pattern website.
Verder kon ik ook niks vinden, terwijl ik dacht dat die er toch wel waren, maar ja waar ook weer.
Het kader heb ik gemaakt van D-Vine.
In het midden een blok van # 4 Corners en de achtergrond heb ik gevuld met Candleglow .




4 opmerkingen:

  1. Wat is die D-vine leuk. Het geheel is prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een prachtige D-vine! Mooi rond de andere patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Carmela, this is very pretty!! I too wish there were more #s :) I love the D-Vine and yours is lovely!! Thank you for joining in!!

    ~ Diane Clancy
    http://www.dianeclancy.com/blog/2015/09/my-diane-caroliens-c-d-challenge-entry

    BeantwoordenVerwijderen