donderdag 10 september 2015

Diane & Carolien 23

 Deze keer waren de  S, P en C uitverkoren.
Dat werd erst weer even zoeken naar vrij weinig gebruikte patroontjes en daar een combi van te maken.
ik ben begonnen met in het centrum Showgirl te zetten.
De 1e poging daartoe mislukte faliekant, want de bloemblaadjes gingen de verkeerde kant op.
Omdat ik het zonde van het papier vond op de achterkant opnieuw begonnen en deze keer lukte hij beter, alhoewel ik hem wat klein uitgevallen vind.
Daarna heb ik een diagonale streep getrokken en daarvan het patroontje Porfin gemaakt, erg leuk om te doen.
Toen de achtergrond, Chard gebruik ik zelf ook nauwelijks ,maar vind ook deze wat te fijntjes opgezet, ik werd bijna een streepje, hahaha.





5 opmerkingen:

  1. Wow you must have had patience to do that background. Very detailed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en wat een werk, die achtergrond. Geen last van je ogen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een boel lijntjes, knap gedaan! Op de achterkant opnieuw beginnen doe ik ook wel eens, inderdaad zonde van het papier anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is fun, Carmela!! I too find that ShowGirl trouble though Carolien loves it!! I recently found Porfin and think it is marvelous - and Chard makes a nice subtle background - lovely!!!! Thank you for joining in!!

    ~ Diane Clancy
    http://www.dianeclancy.com/blog/2015/09/my-diane-caroliens-s-p-c-challenge-entry

    BeantwoordenVerwijderen