vrijdag 4 januari 2019

Zentangle Spinner Pack4

Al 4 jaren achter elkaar maken de grondleggers Maria en Rick een uitdaging die 12 dagen, altijd in december, duurt en zij doen dit dag voor dag en laten via een YouTube video zien en horen wat de bedoeling is.
Je kunt ze diezelfde dag of later bekijken.
Je kunt tegelijk meetekenen en het tussendoor stop zetten en daarna doorgaan. Of alles eerst bekijken en dan zelf tangelen.
Ook kun je er zelf patroontjes in zetten die je leuk vind of andere variaties maken.
Ik doe al ieder jaar mee met wat ze doen en vind het ook iedere keer weer leuk en verrassend met waar ze weer mee komen.
Nu dus in deze vorm. Ik heb niet van te voren het papier in de verf gezet en ook niet de originele tiles gebruikt.  Ik heb zelfs ook de maten los gelaten.
Had al 3x een opzet gemaakt, die niet klopte met het aantal punten of ringen.
Ik ben er zooooo slecht in.
Heb toen gewoon een 30 x 30 mandala papier genomen en dáár de verdelingen opgezet die ik dacht dat het ongeveer moest zijn.
Daarna heb ik wel gewoon met de video's mee getangled. Toen alles klaar was heb ik er met groen kleurpotloden accentjes in aangebracht . Heb er veel plezier aan gehad en ben tevreden met het resultaat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten