vrijdag 18 januari 2019

Pocket Letters

In December was de maandopdracht om een Pocket Letter te maken.
Eigenlijk is het een A4 formaat wat je vol tangled en daarna in 9 gelijke delen knipt.
Ik heb het anders gedaan, dit  zijn 9 ATC kaartjes die ik aan de achterkant aan elkaar heb geplakt met gekleurde tape, die ik er naderhand vanaf haal.
Het koste me niet veel moeite om een string te verzinnen die door alle vakjes gaat, maar dan de invulling, he.......

Ik ben de string gaan invullen met een patroontje waar ik de naam van kwijt ben en daarna met en met als ik zin en tijd had de rest gaan invullen.
Aangezien we deze mee gaan nemen op de clubdag en ook als uitdeel ATC gebruiken en we ook altijd een groeps opdracht voor en met elkaar maken, hadden we met elkaar afgesproken nog een gelijke opzet te maken met in ieder geval alvast de string en een begin en deze kaartjes onder de andere te steken, zodat iedereen met een ATC kaartje verder kan en een nieuw geheel gaat proberen te maken wat ook goed bij elkaar past, maar toch anders is en ook een geheel gaat vormen.

Ben benieuwd wat het gaat worden.....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten