zondag 10 mei 2015

ATC WU 181

Soms komen de leden van onze Art Tangle Club met een eigen verzonnen patroontje dat ze met ons delen.
Jose Meeusen is een zeer creatief medelid die al heel wat nieuwe patroontjes op haar naam heeft staan en gelukkig voor ons een stappenplan maakt zodat wij het ook mogen en kunnen gebruiken.
Deze week had ze een enig patroontje wat op een vogeltje leek en wat ze FouFou had gedoopt.
De uitdaging van deze week draaide dan ook  om dat nieuwe patroontje.
we begonnen met String 154, daar moest FouFou in komen en nog wat patroontjes die in ieder gevallen met de letter F.O.U. begonnen en dan nog wat vrije tangles naar keuze.
 Mijn keuze viel op Fang, Opusen Unyon, darbij heb ik Dekore en Betweed gebruikt.


 De vogeltjes heb ik over de gebogen stringlijn laten tippelen. daarna heb ik met potlood geschaduwd en ook deze keer ben ik blij verrast met mijn eigen resultaat.







1 opmerking:

  1. Your birds are used perfectly and March along your tile nicely. I like the tangles you have woven around them.
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen