maandag 25 mei 2015

Diane en Carolien 1 en 2

Aangezien ik deze uitdagingen pas on de 3e week ontdekte en ze telkens gaan over de letters van het alfabet, vond ik het niet af als ik niet de 1e 2 uitdagingen zou maken.

Dat heb ik afgelopen dagen ook gedaan, aangezien ik veel thuis was ivm weer een operatie aan het pootje van Fenji, onze hond.
Als ik thuis ben hoeft hij geen kap op , want dan kan ik zelf opletten dat hij niet aan het gips komt.
Zodoende heb ik plenty tijd om te tangelen.


De 1e uitdaging gin om de letters A, B en C en ik probeer telkens patrpotjes te vinden die ik nog niet ken of die ik weinig gebruik.
Hier heb ik gebruikt A-Fog, Barney en Crosco en ik vind hem zelf erg leuk geworden.






De 2e uitdaging ging natuurlijk om de letters D, E en F
Hier heb ik gebruikt,  Dugwud, Eddyper , Fife en Footlites




Geen opmerkingen:

Een reactie posten