woensdag 25 februari 2015

Its a String Thing 81

Ik dacht even dat we in kerstsfeer beland waren, de string die we kregen was string 82 en dat waren 2 dezelfde stervormen over elkaar.
Een grote en een kleinere in het midden.
Op zich al druk en daar moesten de patroontjes Fasset en Phroz in terecht komen.
Beiden lijken erg op elkaar en als ze je goed bekijkt lijken het zelf ook wel een soort sterren.
Ik ben in het centrum begonnen en het patroontje bestaat eigenlijk uit een driehoekje met daarin weer driehoekjes en dan moeten er op verschillende plaatsten lijnen doorgetrokken worden.
Het centrum bestaat uit kleinere vlakjes en het patroon Phroz.
Je hebt geen idee als je er aan bezig bent wat het gaat worden of welke kant het opgaat en dat geld ook voor Fasset, wat ik in een grotere vorm op de rest van het blad heb losgelaten.
Dit start op dezelfde manier, alleen de lijntjes die je moet doortrekken lopen net iets anders.
Je snapt eigenlijk niet hoe deze patroontjes in elkaar zitten,maar als je je aan de voorgeschreven stappen houd komt het helemaal goed.
Ik ga ze zeker vaker gebruiken en vind ze prachtig.
Ook met mijn eindresultaat ben ik erg blij.




3 opmerkingen:

  1. I'm glad you tried it. You did very well. I printed it out but set it aside to think about how I'm supposed to fit Zig Zags into Zig Zags. At least studying yours might make my brain twist that way... a little.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er blij mee bent; dat is dit zeker waard! Er zit heel mooi diepte in en ook het schaduwen is goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je er blij mee bent; dat is dit zeker waard! Er zit heel mooi diepte in en ook het schaduwen is goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen