zondag 17 maart 2013

ATC WU 67 Cadent Variaties


Nou hier is dan mijn favoriete (dus helemaal niet)  cadent uitdaging. Op zich vind ik het niet heel vervelend...............alleen ik raak altijd hier of daar het lijntje van het patroontje kwijt en dan gaat er een de andere kant op. Nu moet ik zeggen dat het hier nu redelijk mee is gevallen,maar zie het linker groot patroontje onder, de linkerlijn is dus toch verkeerd om! grrrrrrrr. Ook had ik me vergist in het opzetten van de 6 deling. Had er 9!! gemaakt. Aangezien dit nu niet mijn favoriet is heb ik de onderste 3 vlakken maar snel uitgegumd. Ik heb schaduw gebruikt,maar zie nu hier op de scan dat het slecht,zeer slecht zichtbaar is. Ga het toch niet opnieuw doen! Vind het al knap van mezelf dat ik deze uitdaging zo redelijk goed gemaakt heb!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten