donderdag 21 maart 2013

ATC WU 68 Bloei

Ook op onze Art Tangle Club vond Magda het tijd worden om er eens een lenteachtige uitdaging van te maken. Na al die sneeuw en die kou, mogen er nu bloemen, lieveheersbeestje en haar eigen ontwerp 'zaadhoorn' aan te pas komen om de zendala te vullen. Ze had weer een beschrijving voor het sjabloon. deze keer waren het cirkels met een diameter van 3 cm . Een in het midden en dan 6 erom- en doorheen.
En omdat het maart is,dus de 3e maand is het leuk om alles in 3 voud te doen!

De zendala heb ik gevuld met allerlei patroontjes die ik uit mijn hoofd heb getekend,maar waar ik alleen de namen paushalov van uit mijn hoofd ken. Verder zitten er buiten de bloemvormen nog 3 vlinders en 3 lieveheersbeestje in. Alleen heb ik vanuit het midden 6 bladeren gemaakt.

En extra veel  en dikker schaduw gebruikt,maar dat is niet zo goed zichtbaar!


2 opmerkingen: