maandag 10 september 2012

Diva Challenge 86 break Free

 
 
De opdracht van de diva van deze week was om een zentangle te maken die nu eens niet binnen de lijntjes bleef zoals de geijkte zentange die normaal begint met puntjes, buitenrand en een volglijn of verdeellijn. Meestal blijven de laatste lijnen binnen de omlijsting en onze patroontjes ook. Maar soms is het leuker de voorgeschreven regels te breken vind zij en dat is ook weer een uitdaging, want het is altijd veilig binnen de lijnen te blijven en ik merk dat ik net als bij de madala's toch altijd wat moeite heb om erbuiten te gaan. toch heb ik het zoals voorgeschreven bij deze uitdaging gedaan en vond het wel spannend om te zien wat er gebeurde. ik heb voor mijn doen wat vreemde en nieuwe patroontjes gebruikt,maar vind hem klein,maar fijn geworden!
 
 

4 opmerkingen:

  1. I love how the center burst out and become free from the squared boundary! Your choice of tangles is perfection!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I like all the little pockets of things in the center and then the lovely dangles with hearts on the outer edges.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem erg mooi geworden. Vooral de krullen die naar buiten breken, met de hartjes eraan. Erg leuk gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen