maandag 11 juni 2018

Gehaakte mandala

Bij onze online mandala club verzint iedere maand een lid een uitdaging.
Ook al vind ik niet alle opdrachten leuk, ik probeer toch met alle mee te doen.
Deze maand was de opdracht om een mandala te maken van een gehaakt patroontje van een rond tafelkleedje en maar met 1 kleur te werken en alleen de lijntjes met kleur.
Dit leek me echt niks....................Maar toch met frissen tegenzin eraan begonnen en ik vond het hoe langer hoe leuker!

Nu heb ik vroeger veel gehaakt, maar helemaal uit het hoofd vond ik toch wel moeilijk, dus eerst eens wat patroontjes gezocht.
Daarna wat verdelingen in mijn mandala gemaakt en begonnen, gedeeltelijk hoe het patroontje liep en gedeeltelijk van mezelf.

Natuurlijk heb ik het met groen gemaakt, hahaha en ik vind hem nog goed gelukt ook!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten