vrijdag 19 februari 2016

Square One Narwal

Ik zag het patroontje voor deze week en dacht, o jeeeeeeeeeeeeee en vervolgens het heet niet voor niks focus op.......
Met deze uitdgingen probeert Chris om je een patroontje te leren doorgronden.
Narwal is nog niet zo heel lang geleden ontworpen en ik heb het al eens gemaakt. Niet zo heel vaak, want het ziet er zo leuk uit, maar is moeilijk, vond ik.

Nu heb ik er echt even tijd voor gemaakt om de tutorials goed en wat vaker achter elkaar te bekijken en verrek. Ik snap hem.

Het origineel is van Sam Taylor en zij had een video gemaakt waar een duidelijke step out op stond.
Daaronder was er een video van Helen Williams, wier werk ik zeer bewonder ,omdat het altijd zo sierlijk is. Maar daardoor wel veel moeilijker na te maken.

De 2 Narwals die van beneden naar boven gaan is volgens de originele step out gemaakt met wat eigen invullingen.
Van linksboven naar beneden is een slap aftreksel geworden van het voorbeeld van Helen.

Toch vind ik hem over het algemeen wel geslaagd, al heb ik wat spijt dat ik net wat meer naar rechts ben begonnen.

Aangezien ik nu de omtrek van een tile in een nieuw vierkant boekje maak kon ik niet echt meer opschuiven met de buitenlijnen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten