zondag 21 februari 2016

Art Tangle Club WU 219

Vorige week waren bij het Kruidvat 2 setjes  Zentangle kunst te koop.



Heel wat dames van onze club hebben de 1 of beide zentangle-setjes gekocht.

Wel de weekuitdaging van deze week was om van het blauwe setje ( wat ik ook alleen gekocht had)
het tegeltje met de 2 cirkels te nemen en dan vanuit de grootste cirkel enkele zonnestralen te trekken.
Dan moest je minstens 4 patroontjes uit het boekje gebruiken en als laatste potloodschaduw toevoegen.

 link naar de auteur van het instructieboekje!

Ik heb natuurlijk weer niet alle stappen letterlijk genomen en ook alles uit de hand getekend.
Verder wilde ik wat golvende lijnen als stralen maken en heb me bij de invulling ervan in 1 lijntje vergist, dus nog een straaltje erbij moeten maken (links)
Aangezien ik de patroontjes om en om in de starlen getekend had heb ik hier moeten improviseren, hmmmmmmmmmmmm.

De zon!




2 opmerkingen: