zaterdag 14 november 2015

Diane & Carolien 32

Het word er niet gemakkelijker op om steeds patroontjes te vinden die je nog niet vaak gebruikt hebt of die je in een eerdere alfabet challenge getekend hebt.
Nu waren de letters U, K en H uitverkoren.
Ik was begonnen met  Hamail. Het ziet er zo leuk uit, maar ik kreeg het niet voor elkaar.
Na het 3 x opnieuw geprobeerd te hebben heb ik het idee om dat te maken laten varen.

In plaats daarvan heb ik in het midden Kozy gezet, waarvan ik achteraf denk dat ik het wel zeker 1 aat groter had kunnen maken.
Daaromheen staat Unme dat ook wel wat groter had gemogen naar mijn smaak.
Aan beide zijkanten staat Heartrope en toen had ik nog witte plekken.
Daar heb ik boven en beneden het patroontje Hatchpatch gezet.
Hat kan er net mee door vind ik....




2 opmerkingen:

  1. Heartrope 'doet' het altijd goed vind ik. Fijne zondag (ik ben druk, mijn dochter is hier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Carmela, this is a very cool tile!! Like it lots and lots!! Thank you for joining in!!

    ~ Diane Clancy
    http://www.dianeclancy.com/blog/2015/11/my-diane-caroliens-u-k-h-challenge-entry

    BeantwoordenVerwijderen