woensdag 22 juli 2015

TBO ZEndala Dare 103





Yes alweer de 3e opvolgende week een uitdaging van Erin.
Ik ben er blij mee, alhoewel ik hier toch nog even heb moeten nadenken en het niet vanzelf vloeide.
Deze keer ben ik in de buitenrand begonnen en heb de kleine ovaaltjes gevuld met PeaFea, daarna ertussen Zander en toen zat ik vast. Ik wist niet wat ik aan de binnenkant moest doen.
Toen ben ik eerst iets anders gaan doen en ben er naderhand weer aan begonnen en ineens zag ik het.
Het is eigenlijk een soort Paradox, daarna kwam de buitenste fijne rand aan de beurt, toen ineens de driehoekjes en  de dubbele open driehoekjes erboven.
Daarna schaduw aangebracht en ben blij met het eindresultaat.
Gelukkig vloeide het toch nog, ben het gelukkig niet verleerd!




                                                            En de lege sjabloon.




































4 opmerkingen:

  1. Beautiful zendala! I especially like how you did the center, but the whole zendala is lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze heel mooi, vooral het midden heeft 'iets' en ik blijf ernaar kijken. Fijn weekend verder, beetje herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely Zendala, Carmela; light and flowing. I really like it a lot.

    BeantwoordenVerwijderen