dinsdag 28 april 2015

ATC WU 179



De uitdaging van deze week stond in het teken van de Tri-Angel.

Vanuit een centraal punt moest je 3 willekeurige lijnen trekken, waarbij je de uiteinden met elkaar moest verbinden en dit werd dan je werkvlak.

Ik ging al de fout in door een driehoek te tekenen en besefte dat dat niet de bedoeling was.

Nu heb ik vanuit een punt 3 lijnen getrokken, maar ze niet echt met elkaar verbonden, want wist niet zo goed waar dat dan zou moeten zijn, dus ik heb ze laten eindigen tegen de buitenlijnen van mijn tile.

Daarna kon je kiezen uit een 6 tal patroontjes die ik op 1 na nog niet kon.

Ik heb gebruikt: 3 to go, Ruflz, Paki en flip flop, waarbij paki toch iets moeilijker was dan ik dacht en daar ben ik ook de fout ingegaan.
Hierna nog wat schaduw aangebracht met grijze potlood.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten