zaterdag 17 januari 2015

Square One BB

Het leuke van de vrijdag challenge id dat er telkens een patroontje word opgegeven dat je moet gebruiken, al dan niet met andere patroontjes.
Zo kom je telkens op patroontjes die je misschien nog niet kent of nauwelijks gebruikt.
BB is een patroontje wat ik al eens heb gezien ,maar nog nooit heb gebruikt, omdat ik het eigenlijk niks vind. het lijkt op een hekje, wat als afscheiding van een tuin of wei word geplaatst.
Ik wilde het ook eigenlijk als zodanig tekenen en in het midden een bloementuintje plaatsen.
Maar zoals zo vaak , gaat mijn hand zijn eigen weg en dat is eigenlijk ook de intentie van Zentangle.
Dus de patroontjes onder Bb heet InWave en zijn een soort golven. In het midden het patroontje 4 Corners en boven in de hoekjes heb ik Bijou getekend.

Daarna schaduw aangebracht en voila.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten