vrijdag 2 januari 2015

Its a String Thing

Als laatste uitdaging van 2014 had Adele Bruno String nummer 68 voor ons in petto.
Dit bestond eigenlijk alleen uit een grote schuingesneden pijl ,met in de linker bovenhoek nog een schuin streepje.
Er waren twee patroontjes voorgeschreven en wel Paradox en Schway.
Beiden zijn ooit ontworpen door Rick Thomas , een van de 2 grondleggers van Zentangle.
Paradox gebruik ik graag en vaak,
Schway is eigenlijk ook alleen een pijltje, dus geen echt lastig patroontje, maar ja, pas het maar weer eens ergens in.
Het was me te gemakkelijk en te voor de hand liggend om de grote pijl als Schway te gebruiken.
Ik heb hem wel zodanig geaccentueerd dat je zag dat het een pijl was, maar heb hem gevuld met paradox.
Ben een behoorlijke tijd zoet geweest met deze uitdaging en voor mij was het de eerste van het nieuwe jaar!


Verder weet ik niet of iemand het ziet, maar we hebben het laatst  met verschillende mensen over copyright enz. gehad. Nu ga ik er niet zo maar van uit dat mijn werkstukken "mis"bruikt worden.
Maar ik heb er nu toch een naam ingezet, wel met groen,hahaha, is toch mijn kleur en het is ook mijn creatie!






1 opmerking:

  1. Een mooie, leuke en vrolijke tile. Een van de dingen, die ik van begin af aan 'leerde' toen ik begon met zentangle was dat het belangrijk is je naam (of paraaf) eronder te zetten.
    Over copywright: jaren geleden wees een vriend me erop dat iemand een gedicht van mij had 'gestolen'; was heel vreemd, op ee site van een vrouw stond mijn gedicht, zelfs geen komma was veranderd. Na confrontatie hiermee heeft die vrouw het van haar site gehaald. Zo leerde ik dat mensen dat soms zomaar doen. Toch .... de andere kant was mijn verbazing, dat iemand het blijkbaar goed genoeg vond om te 'stelen' :-)

    BeantwoordenVerwijderen