donderdag 17 juli 2014

Tickled to Tangle 49

Vandaag op 17 juli is het precies 10 jaar geleden dat de oprichters van Zentangle technieken : Rick Roberts en Maria Thomas samen de eerste patroontjes en Zentangles openbaar en publiek bekend gemaakt hebben.
Ter ere daarvan heeft Adele een  10 string ontworpen. ook vroeg ze om onze lievelingspatroontjes hierin te verwerken.
nou ik heb er vele,maar er is maar een die voor mij met kop en schouders erboven uit steekt en dat is Betweed. Normaal maak ik dat vaak in een ronde vorm en word het een soort ster,maar nu heb ik het in de randen van de 0 gemaakt en ziet het er ook leuk uit. De 1 heb ik met Heartrope gevuld, ook een van mijn favorieten maar wat ik niet zo vaak gebruik en omdat ik zo blij ben dat Rick en Maria dit aan de wereld  kenbaar gemaakt hebben en ik het ontdekt heb heb ik als achtergrond Joy gemaakt.
Ik vind het een mooi eerbetoon geworden en ben blij met mijn resultaat.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten