dinsdag 1 juli 2014

Diva Challenge 174

Deze vond ik wel wat lastiger! Een dubbele string was de opdracht. de Diva schreef deze opdracht uit naar een idee van Aimee Belair en dat was een string tekenen en daarover nog een. Nou verzin maar wat!. Bij mij komen er dan toch altijd wel rondingen voor en door die dubbele lijnen heb je natuurlijk ook veel kleine vlakjes die gevuld moesten worden.
De patroontjes die ik gebruikt heb zijn: Betweed,, Nipa, Neuron, Vigne en Swirling leaves.
Het is een vrij luchtige tile geworden vind ik zelf. Geschaduwd hier en daar en zie het resultaat.


Eerst zie je de getekende string en daaronder wat ik er van gemaakt heb.









9 opmerkingen:

  1. Very nice tile. Fun strings too for this challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This was a difficult assignment. When you look at the string, it seems impossible to do anything but clutter. However, yours looks very pretty and not cluttered at all and I love the Henna Drum border.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden Carmela. Ik zelf had de zelfde gedachte, 2 strings, dat worden wel veel kleine vakjes om te vullen. En ook bij jou en bij mij en, net zoals bij veel andere voorbeelden, vind ik de blanco string erg druk. Als ik dan het uiteindelijke resultaat bekijk, vind ik ze allemaal erg rustig en mooi in balans. Kortom missie geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I like your choice of patterns. The tile has a very delicate look!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker mooi luchtig geworden, Carmela. Ik vind de bladeren in het midden erg mooi, dat trekt meteen de aandacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Carmela, your tile looks dainty and delicately drawn,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I totally agree with Shelley. Dainty is the word!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very nice Tile, Carmela. Beautiful job of working with your string and pattern choices. I love your boarder treatment.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful and very delicate tile! I like your choice of tangles! Especially I the border on the bottom right! Very nicely done!

    BeantwoordenVerwijderen