zondag 13 april 2014

Mandala Symbool Labyrint

Het symbool wat in april aan de beurt was was het Labyrint. Moeilijk hier iets mee te doen vond ik. Er kwamen ook veel woorden boven, maar al;s eerste denk ik toch aan een doolhof. Als je in een doolhof loopt ben je zoekend naar de weg of uitweg of doel.
Na wat meer zoekwerk in mijn binnenste vind ik het labyrint eigenlijk je levensweg, wat je met al zijn voor en tegenslagen, zijn rechte en omwegen zelf moet gaan.  Als je alles met je hart doet, vind je je weg wel, want het belangrijkste is toch liefde. Liefde voor jezelf en voor anderen en voor alles wat leeft. Dan vind je altijd een weg door het labyrint!
Voor de afbeelding heb ik weer gezocht op internet en toch weer aangetrokken door de Keltische vormen.
dus deze is een beetje van mezelf en een beetje van ....................Dreamstime

Uiteraard kon ik het niet laten mijn lievelingskleur te gebruiken buiten het feit dat groen ook nog eens de kleur van het hartchakra is.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten