maandag 13 januari 2014

TBO Zendala Dare 87

Hoera, eindelijk na eerst 2 weken met gezondheidsklachten niet kunnen tangelen en daarna flink wat PC problemen, waardoor ik niet kon printen en scannen, nu lekker aan de gang kunnen gaan met de challenge van The Bright Owl. Aangezien ik  nu even een ander Office programma heb vind ik wel dat het sjabloon wat gedrongen uitziet, maar dat mocht de pret niet drukken.
 Eigenlijk heb ik intuïtief getangeld, dus ik kan de patroontjes niet benoemen.
Het resultaat kan me wel bekoren, ik hoop jullie ook !




7 opmerkingen:

  1. Very nice! LIke a brooch! The center is really elegant and the outer flowers solidify the whole artwork.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is very bold. I like the outer edge with the black background. Lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het weer lukt! Je zendala is mooi geworden, het contrast is heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice contrast.I like the floral effect you achieved with the pattern in the center.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. very distinct parts. I like what you did.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very nice work, Carmela. I especially like the contrast between the dark sections and the lighter ones.

    BeantwoordenVerwijderen