woensdag 29 januari 2014

Tangle Agenda

Op onze club hebben we een nieuwe uitdaging gemaakt en wel om iedere dag een patroontje te maken, zodat je een eigen naslagwerkje kreeg. Wat is daar beter voor geschikt dan een Agenda.
Echter ik kon geen goede agenda voor het tekenen vinden.De blaadjes waren te dun, zodat de inkt doordrukte op de achterkant,dus dat werd hem niet.
 Een tijdje geleden was ik met mijn zusjes in Utrecht en kwam een leuk hebbedingetjes winkeltje tegen waar ik een leuk vierkant boekje vond met mooie witte blaadjes die dik genoeg waren om met de inkt te bewerken. Waar ik echter geen rekening mee heb gehouden is dat de blaadjes nogal glad en een beetje glanzend zijn. dit houd in dat vooral met de dichte vlakke stukjes de pen er ineens mee stopt. Even nat maken of op een grover blaadjes strepen helpt wel. maar goed. ik trek zelf de lijntjes en ben er best tevreden mee.  Aangezien ik later begonnen ben,moest ik even wat inhalen en vandaar nu pagina 1 t/m 4 in een keer!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten