zondag 20 oktober 2013

TBO Zendala Dare 77

Random Act Zendala.

De extra uitdaging die Erin uitschreef was om deze sjabloon als weggeef zendala te maken.Ik vond het niet echt een sjabloon wat me aansprak met al die open halve rondjes die net op paardenhoeven leken. Moeilijk om daar goed passende patroontjes bij te verzinnen. Maar zoals gewoonlijk opende ik de laatste nieuwsbrief van de tangle pagina en heb daar de meeste patroontjes uitgehaald. In het midden heb ik Cruze getangeld,maar kwam niet zo goed uit. Ik vind hem ook niet zo geslaagd in het midden,maar het stond er la in.
De ring eromheen heb ik met Ona getangeld en dat is een ontworpen patroontje van een Nederlandse medetangelaarster genaamd Jose. Leuk dat dit patroontje via de officiƫle weg in de nieuwsbrief stond!
In de 3/4 rondjes heb ik Crezn't gebruikt en de rest heb ik naar eigen goeddunken ingevuld.

Nu hij af is vind ik hem zeker niet de mooiste,maar hij kan er mee door, zeker als j hem van een afstandje bekijkt.

Zie en oordeel zelf. Degene die hem prachtig vind en het leuk vind een echte "Carmela" te krijgen,mag hem hebben!



6 opmerkingen:

  1. Beautifully done! I like how this turned out!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch heel mooi geworden Carmela. Weet je, anderen valt zoiets als in het midden niet eens erg op, zelf blijf je ernaar kijken en ziet niet goed hoe prachtig de rest is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Like the contrast of the line work and the fill. Looks nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind hem prachtig! ECHT erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen