dinsdag 29 oktober 2013

Diva Challenge 142

Heel moeilijk vond ik de uitdaging deze week en wilde er eigenlijk niet aan meedoen,maar ja zo zit ik niet in elkaar,dus toch maar begonnen. Je moest uit je comfortzone stappen en daar iets mee maken, Nou................. dat heb ik gedaan.

Een monotangle vind ik lastig verwerken tot een leuk geheel.
Kleur vind ik absoluut niet in een zentangle horen en voel me er ook niet prettig bij.
Het patroontje Cadent lukt me wel voor even,maar ga vaak de fout in bij de draaiingen.
Rood is een kleur die ik absoluut vermijden zal.
Het liefst gebruik ik een zo dun mogelijke zwarte pen en nu een gekleurde viltstift met dikkere punt.

Verder ben ik snotverkouden en dat geeft me ook niet echt inspiratie of energie! Helaas.

Al deze niet comfortabele dingen heb ik samen verwerkt in deze tile en volgens mij is het wel heeeeeeeel duidelijk te zien dat ik me er niet echt lekker bij voelde.
Eigenlijk schaam ik me ervoor deze te laten zien,maar goed........... uitdaging volbracht en thats it!





4 opmerkingen:

  1. Love the rainbow Carmela, nice monotangle !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad totaal niet 'Carmela' achtig. De kleuren zijn wel vrolijk en dat heb jij wel nodig nu. Altijd balen zo'n verkoudheid. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Just looking at this makes me happy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ben het met mijn voorgangers eens, je bent duidelijk niet in je normale doen. De verkoudheid en dan ook nog zo een moeilijke uitdaging! Toch goed dat je er een gedaan hebt en het ook met ons wilt delen, want de kleurtjes die je gebruikt hebt zijn toch erg vrolijk en opbeurend. Sterkte en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen