maandag 5 november 2012

Diva Challenge 94 Socc

De uitdaging van de Diva voor deze week was om een zentangle te maken met het patroontje Socc als hoofdbestanddeel.
Dit is mijn poging, ik snap niks van dit patroon, ik zie niet hoe het in elkaar zit en het lijkt heel erg op een ander patroontje wat me beter ligt. ik heb dit Socc patroontje precies zo nagemaakt als het vorbeeld en ik vind het er niet op lijken! Hier en daar verviel ik in dat ander patroon,maar het is wat het is en dit is het........hahahhaha


7 opmerkingen:

  1. I am enjoying the unique irregularity in the socc grid! It is wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Carmela.. ik heb ook tijdens het tangelen het patroontje pas echt ontrafeld.. het speciaal effect ontstaat doordat langs de ene kant van het bundeltje er een lang boogje wordt getangeld en langs de andere kant twee kortere boogjes (langs weerskanten van een extra dwarsstreepje).. je mist dat effect soms op je zentangle omdat je ipv die twee korte boogjes toch een lang bent blijven tekenen onderbroken door het dwarsstreepje.. ppff wat een uitleg.. benieuwd of iemand dit verstaat :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond deze ook niet zo gemakkelijk. Hij lijkt ook wat op auraknot ofzo vind ik.
    Sommige hebben al prachtige variaties op het origineel en ik moet dit nog een paar keer proberen voor ik het onder de knie hebt! Je bent dus niet alleen.
    En Magda: ik snap het wel, je uitleg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je tile is hoe dan ook erg mooi geworden Carmela. Soms is een nieuwe tangle iets dat 'zomaar' gaat en een andere keer moet je er veel mee oefenen. Het grappoge vind ik dat dat van mens tot mens verschilt.
    Ik vind dat je je bij deze Socc erg moet concentreren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I think it is so interesting how different all our tiles are! I like your design off to the left of SOCC also.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is great, your negative spaces on Socc look like they are hiding a secret message!

    BeantwoordenVerwijderen