vrijdag 2 november 2012

Celtic Challenge 12

De Keltische uitdagingen zijn eigenlijk alleen de randen of de omlijsting van een keltische knoop en hoewel ik wel van keltische knopen houd vind ik deze uitdagingen eigenlijk saai en eentonig, dus ik twijfel of ik deze wel blijf maken.
Deze rand was in ieder geval wat breder zodat het niet zo'n priegelwerk was en deze keer kon ik het niet laten het midden leeg te laten en de overige openingen met halve bloemen te versieren!

 
Aangezien de keltische knoop duidelijk te zien is kopieer ik niet het lege voorbeeld ;-))))

2 opmerkingen:

  1. Hi Carmela, I cannot get your link for this dare to work on my blog. Would you like to check it and perhaps add the link again so that others can view your work.
    I like how you have decorated this Celtic Frame. Well done.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem erg mooi met die ster/bloem in t midden en waarom zou t niet mogen....we doen lekker wat we willen.

    BeantwoordenVerwijderen