zaterdag 11 april 2015

Its a String Thing 87

Voor ons bij deze challenge ook string 87 en we konden de keuze maken uit de laatste nieuwe patroontjes Loop en Brella.

Ze zijn vorige week uitgekomen en ik had Loop al geoefend in mijn tangle agenda en dan zoals het eerste ontwerp met 4 lussen.
Je kon er ook een met 8 lussen maken en dat is uiteraard wat bewerkelijker.
Op zich is het niet echt moeilijk, want het lijkt wel wat op Auraknot en dat vind ik ook en leuk patroontje. je moet alleen opletten welk lijntje je doortrekt en dat je inderdaad de volgorde in de gaten houd.

In mijn eerste tile had ik in de buitenhoeken ook nog het Brella patroontje gemaakt, maar vond dat lelijk en geen succes, dus heb ik maar een nieuwe tile gemaakt. Heb ik 2 x kunnen oefenen.
Op zich een mooi patroon, maar het lijkt mij ook moeilijk met andere patroontjes te combineren.


Verder heb ik in de lussen en in het midden maar een bleometje getekend, zodat het geen grote witte ruimte bleef.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten