dinsdag 14 april 2015

Diva Challenge 213

Laura had deze keer eens iets anders voor ons in petto. We mochten zelf een string of vlakverdeling maken door een stempel of voorwerp op papier te zetten en daar dan patroontjes in te maken.
nu hou ik daar niet van, maar wilde toch meedoen.
Ook heb ik geen stempels of sjabloons, dus even nadenken en rondkijken en toen viel mijn oog op de geo-driehoek.
Daar heb ik willekeurige stukken van op papier gezet van alle 4 de kanten en ben toen begonnen.
De patroontjes die ik heb gebruikt zijn: Maelstrom, Brella, Coaster, Crescent Moon en Corkin.

Ik vind het eindresultaat toch wel leuk geworden en ben blij dat ik doorgezet heb.






12 opmerkingen:

  1. I like this tile. What pattern are the flowers around the edge? Or is it something of your own? Either way, I think they are very pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Margaret, thans for your Nice comment. The name of the flowers is Corkin.

      Verwijderen
  2. Great tile, Carmela. I really like what you did with this challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely tile, Carmela - I do like the tangles you chose. Axxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is het leuke van de challenges, ze zijn af en toe een echte uitdaging! Het is een mooi geheel geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een zeer mooie tegel, Carmela. Hebben een schitterende dag! c

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your crescent moon tangle has so much depth...wonderful work and lots of creative tangles this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I really like what you did with this challenge, Carmela. It's such a happy piece and moves well. Nice tile! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This composition pulls the eye around it as it has so many nice pieces to it. I like the way you used square-like shapes for the string.

    BeantwoordenVerwijderen