woensdag 26 november 2014

Its a String Thing 68

Deze uitdaging was om string nummer 64 te tekenen en de patroontjes die vanwege de ontwerpster ervan met de letters van haar voornaam begonnen. De string is gemaakt door Judi Palumbo en de patroontjes moesten zijn: Jax, Undling, Drip Drop en Ixorus. Allen patroontjes die ik wel leuk vind ,maar weinig gebruik, laat staan een combinatie ervan in een tile.
Ik wist in ieder geval dat ik wilde beginnen met Ixorus linksonder. Heb hem toen ook maar rechtsboven gemaakt , daarna ben ik in de linker piramide begonnen met Undling en toen wist ik het even niet meer.
Heb de rechter piramide gevuld met drip Drop, de kronkellijn met Jax en de rest van de vlakjes maar gevuld met variaties van deze patroontjes.
Daarna weer geschaduwd met grijs.
Geen gemakkelijke uitdaging, maar toch vind ik het resultaat wederom wel leuk.
Toch telkens een verrassing.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten