zondag 30 november 2014

Art Tangle Club WU 157

Deze keer had Magda een mooie template voor ons uitgezocht die we mochten vullen met patroontjes naar keuze, als we maar schaduw gebruikten.

Het laat me een beetje denken aan de Bright Owl Challenges die ik nog altijd mis, maar wel het leukste vond om te doen.

Ik ben vanuit het midden begonnen naar buiten toe.
De rechte lijnen vroegen om lijnenpatroontjes, maar ik kon het toch niet laten hier en daar wat te veranderen en uiteraard ook iets rondst erin te maken.
Sommige patroontjes bestaan en anderen zijn fantasie of variaties op bestaande tangles. Ik heb nergens naar gekeken en mijn hand haar gang laten gaan.

Achteraf zag ik dat ik het midden niet gelijk over de punten had verdeeld en vond dat niet mooi. Hier ben ik met zwart overheen gegaan, waarvan ik achteraf een beetje spijt had.
Toen dacht ik om er met witte stift een lijntje in te maken, vond hem echter nergens. Wel de zilveren en heb dan daarmee maar de oorspronkelijke lijntjes wat aangezet.
Tot mijn verrassing zie je het toch terug op de scan. Daarna geschaduwd met grijs. waarbij ik de 3e ring om en om heb geschaduwd, een x de rondjes in het patroon en de andere keer  de rechtere vlakjes.

Maar al met al vind ik het een leuk resultaat geworden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten