zondag 22 oktober 2017

ATK Tranzending 271 en 272

In een van de laatste nieuwsbrieven en  Kitchen table Video's kwam tranzending aan bod als het nieuwste kindje van Maria en Thomas.
Dit houd in dat je een kant en klare tile gaat transformeren naar iets nieuws door middel van veranderingen door schaduwstrepen die je van binnen wit kleurt, maar dan zo dat je het patroontje eronder nog wel kunt zien.
Je kunt dit ook doen door cirkels te trekken op een tile, de binnenkant te voorzien van een wit randje en de buitenkant met zwart te schaduwen.
Ook zou je een ander patroontje over de oude tekenen, maar daar heb ik me maar niet aan gewaagd.
Maar ik heb de 1e 2 technieken geprobeerd.
Ik vind het moeilijk te bepalen wat je waar maakt en ben bang de oude tile te verpesten, dus ik heb 2 oudjes uit 2015 genomen.
Toch wel grappig,maar of ik het vaak ga gebruiken betwijfel ik.

De originele

Tranzending met Hollibough en wit
 

 De originele

Tranzending door hele en halve cirkel met wit en schaduw.

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten