maandag 6 maart 2017

Diva Challenge 306

1e maandag van de maand, dus een patroontje van een andere CZT en deze keer was het Amphora van Lili Moon.

Wederom een leuk patroontje wat ik in het verleden wel eens gebruikt heb, maar wel in de vergetelheid geraakt was.
Ik ben met de buitenkant begonnen en had weer eens zin in een zendala.
Dit ging goed tot ik aan de buitenkant met pen een randje eromheen zette, daar heb ik eigenlijk spijt van.
Heb dit proberen weg te werken door een schulprandje ervan te maken en het met potlood grijs te kleuren.
Daarna een vergrote vorm in het midden met aura's en schaduw.

Nou al met al ben ik er toch wel tevreden mee.



15 opmerkingen:

  1. Pretty Mandala tile using this tangle!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het randje toch niet storend hoor, integendeel de "vulling" met potlood is zeer geslaagd. Ook leuk bedacht, vind ik om Amphora nog eens uitvergroot te tekenen in het middel. Het is een erg mooie Zendalatile!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. L.arge and small Amphora, lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Really nice to see this as a border to a Zendala. Delightful tile!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love Amphora as a border, nice work!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, Amphora looks lovely as a border!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yikes - a beautiful portal to some mysteriously beautiful place.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Carmela, how's it with you? I like your Zendala using Amphora AND I like, very much, how you used Amphora as both the center piece and the boarder. Very nice, clean lines, love your work.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amphora works out beautifully in the round; and makes a great frame for the larger Amphora.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke en mooie compositie!

    BeantwoordenVerwijderen