zaterdag 1 oktober 2016

ATK 237

Deze opdracht van Magda bestond er uit om een zendala te maken die we op zouden zetten met de Helix Angel maker.
Verder moesten er 5 tot 8 cirkels in komen en 5 gebogen lijnen die minstens 3 cirkels zoude snijden. daarbij kregen we een link van een site waarvan je minstens 3 patroontje moesten gebruiken.

Ik heb de cirkel met de Helix maker gezet en ook alle 8 cirkeltjes in de maten en plaats zoals ze in de cirkelmaker staan er in gezet..
Daarna ben ik hem er gewoon in gaan zetten zodat ik gebogen lijnen kreeg en heb er 5 gemaakt.

Toen de invulling.

De 8 cirkeltjes heb ik gevuld met at me inviel.
Tussen de gebogen lijnen heb ik van alles uit die site gebruikt, waaronder Flral Waves, Pendrills, A-Knott, Bales, Steppi, Diply, Betweed en wat andere lijntjes en schaduwtjes.

Ik ben happy met het resultaat.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten