maandag 22 augustus 2016

Diva Challenge 281

Het patroontje wat de Diva voor ons uitgekozen had om in ieder geval zeker te gebruiken was Ing.
Nou gebruik ik dat weinig, want ik had er niet veel mee, maar nu gaandeweg begon ik het wel leuk te vinden.
Ik heb de omlijsting ervan gemaakt en ingevuld met wat rondjes en zwarte stukken.
De bedoeling was om er een cirkel mee te maken, dat is niet helemaal of helemaal niet gelukt.
Maar dit vond ik ook wel leuk. Nou , dan het midden opvullen, waarmee was de vraag.
 Via de patroontjes website kwam 3 V voorbij en dit vond ik ergens wel wat van Ing weghebben en ik kon het niet.
Dus dat heb ik in het centrum gemaakt, maar ook verder aangevuld met lijnen een beetje in dezelfde trand.
Dan heb ik de witte vlakken ertussen in gevuld met Drupe.
Verder met potlood schaduw aangebracht en ik vind het resultaat toch wel grappig.



12 opmerkingen:

  1. Love your tile, love the way you used it as a border around that gorgeous star!!

    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik herken de vraag van 'wat moet ik nu in het midden zetten?' :-) Je hebt het heel mooi opgelost met de combinatie van de punten van 3 V en de rondingen van Drupe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's always fun to try to bend tangles into a circle. You made a nice frame and selected great tangles to complete your tile!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You did a nice job in using ING as a circular border. I realize that it is not so easy to do that. Nice composition.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi is de combinatie van ING en de motieven binnen het kader, rond en hoekig als één geslaagd geheel. Goed gedaan vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nicely framed, Carmela. I like that Drupe makes for a happy star; it looks like a lot of smiles. Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful tile! I like your choice of tangles and the fine contrast!

    BeantwoordenVerwijderen