zondag 15 mei 2016

Mei Mandala

De uitdaging die Sandra voor ons gemaakt had voor mei was om een mandala te maken met minimaal 2 sereen en 2 cirkels.

Eerst heb ik me zitten bedenken wat daar mee te verzinnen of hoe te beginnen.

Daar gingen wel 2 weken overheen en afgelopen week besloot ik maar gewoon te beginnen.
Ik zette eerst een cirkel met mijn nieuwe cirkelmaker uit Amerika op papier en ben daar mee aan de gang gegaan met grotere cirkels en kleinere bollen.toen maar een aan de sterren begonnen.

Ook had ik er 8 hulplijnen in gemaakt, dus had wel wat houvast om de cirkels in  te zetten.
De buitenste  ovalen heb ik met de hand gemaakt en ik had eerst het idee om daar lorussen van te maken,maar het werd toch dit.

Dus heel veel intuitief gedaan.
Vanmiddag lekker ingekleurd en ingevuld en ik ben toch wel tevreden met het resultaat.



1 opmerking:

  1. What a beautiful mandala! It radiates calmness and harmony! I like your lovely combination of colours

    BeantwoordenVerwijderen