vrijdag 11 december 2015

Diane & Carolien 36

Met het zoeken naar patroontjes met de opgegeven Alfabetletters viel mijn oog meteen op iets Kerst achtigs en besloot dat in het midden te zetten.
Het patroontje Xmas-red , wat afgeleid is van een kerstster.
Daaromheen een randje van Pendrills, wat ik wat op Rixty vind lijken en nog nooit gemaakt heb.
Die ga ik zeker vaker gebruiken, ik vind hem erg leuk. Daaromheen heb ik een rand van Itsy Twisty gemaakt. Ik weet niet of ik die al kon, maar ik gebruik hem nooit in ieder geval.

Het is weer een beetje een zendala geworden en een luchtig geheel.



3 opmerkingen:

  1. Carmela, this is very pretty!! I used Xmas-red for the first time too :) :) Your tile is light and lively - lovely combination!! Thank you for joining in!!

    ~ Diane Clancy
    http://www.dianeclancy.com/blog/2015/12/diane-caroliens-x-p-challenge-entry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, ook als kerstkaart! Ja, een zendala, je kunt het maar het beste zelf doen, want van Erin 'horen' we al een maand niets. Goed weekend!!!!

    BeantwoordenVerwijderen