vrijdag 12 september 2014

Its a String Thing 57

String nummer 56 moest het deze week worden en er zaten veel rondingen en lijnen in, dus ik vond het nogal druk.
De patroontjes waar we uit konden kiezen vond ik ook al zo druk, maar ik heb ze toch allemaal gebruikt en uiteindelijk vind ik het toch een aardig samenhangende en verrassend luchtige tile geworden.
Ik zou zelf nooit deze combinatie van en met patroontjes gemaakt hebben, maar het kan wel.
De gebruikte patroontjes zijn; Drip Drop, dekore, Drupe en Dust Bunny.
Uiteraard heb ik weer schaduw met grijs aangebracht en dan zie je de patroontjes tot leven komen.






2 opmerkingen:

  1. I like your tile. especially the poof of the Dust Bunny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbare dilemma's bij deze challenge ;-) maar jouw resultaat vind ik er heel mooi uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen