woensdag 11 december 2013

Diva Challenge 147

Alweer de laatste uitdaging van dit jaar.  Ze noemde het Happy Merrie 
Laura Harms neemt nu een adempauze tot januari en deze uitdaging wilde ze opdragen aan wat je jezelf en iedereen wenste voor de komende weken.
Natuurlijk is het bijna Kerstmis en begint er alweer een nieuw jaar, dus ik heb Kerst kaarten gemaakt en uiteraard wens ik iedereen hele Fijne feestdagen toe en een gelukkig ,liefdevol, gezond 2014.

            Merry Christmas and a Happy, Healthy, Loving and Joyful 2014!

Ook wil ik Laura bedanken voor toch altijd weer iedere week een uitdaging voor ons uit te schrijven en dat er zoveel mensen dit mooie tijdverdrijf en ontspannende hobby hebben gevonden.
Ik heb wat verschillende kerstcreaties getangeld en hier een collage van gemaakt.




12 opmerkingen:

  1. What beautiful cards! Lovely lovely work!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are great, Carmela. I particularly love the Christmas balls because I know just how much love went into them. Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great tangled wreaths and ornaments on the cards.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely Carmela - the wreaths are super and I love the baubles...Merry Christmas to you. Axxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the wreaths and the ornaments - so festive. Have a joyous holiday.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! De kransen zijn mijn favoriet !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt, leuk voor de mensen die ze krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze allemaal erg mooi, veel werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love them all! They are fabulous! Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What lovely cards! You did a great job! Wishing you all the best in 2014 and a wonderful Holiday Season.

    BeantwoordenVerwijderen