zaterdag 16 november 2013

Ori Pen Twinkle Weel

Dit is het 4e oripen patroon van Jose Meeusen die dit ontworpen heet uit een origamipatroon en zodanig be- en verwerkt dat ze er een soort zendala sjabloon van heeft gemaakt, waar wij weer onze tangle kunsten op kunnen botvieren. voor mij zijn dit wel echte uitdagingen,omdat ik de vorm altijd zo strak met veel rechte lijnen vind en zelf meer van ronde vormen houd. Over het algemeen vind ik dat er ook meer patroontjes in ronde vormen zijn. Toch heb je soms iets in je hoofd wat je denkt dat het gaat worden en als je echt in de zenmodus zit en ergens begint zonder te denken vullen de vlakjes zich vanzelf en komen er vaak verrassende resultaten uit voort. Zo ook deze. ik heb onder andere de volgende patroontjes gebruikt: Up n Down, Borbz, beiden stonden in de laatste nieuwsbrief en had ik nog niet gebruikt en verder heb ik Paushalov en eigen fantasie gebruikt.  Ik vind hem echt leuk geworden en vind het zelfs wel op een kerstster denken, misschien wat voor een kerstkaart??




Geen opmerkingen:

Een reactie posten