zondag 16 december 2012

ATC Weekuitdaging 54 Leaflet

Ik vond het eerst maar een rare uitdaging...5 rondjes ( zenadala'tjes) op een rijtje dacht ik. Maar ja ik houd wel van uitdagingen in het zentangelen,dus eerst eens bedenken hoe ik die 5 op een blaadje wil hebben en dat werd dus gewoon 3 onder en 2 erboven. Dan moest het patroontje Leaflet erin voor komen,dus ga je eerst kijken wat dat is en dat is het patroontje midden onder!

Dan het leaflet patroontje, leuk en er zijn veel variatie mogelijk. zo heb ik er 2 gemaakt, eigenlijk vind ik de rechtsonder ook een soort leaflet. Dan heb ik ook weer schaduw aangebracht en vind het toch nu het klaar is weer een erg leuke creatie geworden. Wat het kan doe die gebogen verticale lijntjes in een cirkel. Leuke effecten geeft dat zoals jullie kunnen zien. Ik ben weer tevreden met mezelf en sta daar dan weer verwonderd over. Leuk, het word nog wat met mij1.gif4.gif

ATC+WU+54+Leaflet+001.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten