zondag 14 oktober 2012

TBO Zendala Dare 27

De uitdaging van deze week was een voorbeeld in een 7 deling en weer erg veel pastillen,rechthoeken en vierkanten. Niet mijn favoriet,maar heb geprobeerd er weer een mooi geheel van te maken. Ook heb ik de eerste keer geprobeerd met schaduw te werken ,maar wel eerst nadat ik de mini cursus schaduw aanbrengen eens goed doorgelezen en bekeken heb. Vind het nog steeds moeilijk te zien waar het precies moet,maar geloof dat het me redelijk gelukt is!



 
 
 
En hieronder volgt weer het lege voorbeeld!


8 opmerkingen:

  1. Je hebt een erg mooie zendala gemaakt van dit moeilijke sjabloon, Carmela! Ook mooie 'tangles' gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tangles heb je gebruikt Carmela. Door de rondere vormen van je gekozen tangles heb je er zeker een interessanter geheel van weten te maken. Ik zie idd dat je schaduw hebt toegepast. En ik vind dat het goed gelukt is. zeker in het centrum van je zendala alsook in de buitenste rechthoeken. Het is wel nog een beetje aarzelend, maar je moet je werk zeker schaduwen, dan komt het nog meer tot leven op het papier. Goed dat je het geprobeerd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diana, in de bloemen in de een na laatste buitenrand heb ik in het midden ook schaduw aangebracht,maar het is nog niet zo zichtbaar. Oefening baart kunst zullen we maar zeggen!

      Verwijderen
  3. I like your choice of tangles. Shading can be intimidating if you let it but you did a nice job with this one.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love how you made some tangles large and open, and some smaller and darker. Nice balance.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je middenstuk super mooi. Je hebt ook goed gekozen waar je echt puur zwart hebt gebruikt!
    Erg fraai resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen