maandag 11 december 2017

Diva 345

Dit is de laatste challenge van het jaar die Laura voor ons uitschrijft.
Zij neemt de rest van deze kerstweken lekker de tijd om met haar kinderen en familie te genieten van de vrije tijd en lekker samen dingen te ondernemen.
En geef haar eens ongelijk.

ze vroeg ons om net als de andere jaren een kerstwens zentangle of zendala te makern voor iedereen.
Nou heb ik de laastet weken mijn best gedaan, dus een compilatie ervan.

Voor iedereen Fijne Kerstdagen en een gelukkig, gezond en liefdevol 2018 gewenst!






8 opmerkingen:

  1. Fijn werk Carmela en ik vind die paarse "bollen" enig, dat doorzichtige aspect is heel apart en supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. All so wonderful! Especially I like the cute angel!
    Happy Holidays!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Looks like you have really got into the spirit of the season. Lovely collection of tiles.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig werk allemaal, Ik kan niet zeggen welke mijn voorkeur heeft.
    ze zijn allemaal zo verschillend en mooi!
    Ook voor jou fijne feestdagen en een goed begin van 2018!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi allemaal en zo verschillend, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. All of them are so beautiful! Happy Christmas and a Merry New Year!

    BeantwoordenVerwijderen