dinsdag 25 juli 2017

Diva 326

Deze week was het de beurt aan Elisa Murphy om de challenge te verzinnen.
Zij vroeg ons een monotangle van NZeppel te maken.

Nou is dat al geen echt favoriet patroontje van me. ik vind het mooi uitzien, maar op de een of andere manier ligt het me niet en komt er bij mij altijd iets anders uit dan het origineel.
Daarom wilde ik het ook al in een andere vorm maken, dan leek het misschien wel wat.



Jammer dat de schaduw zo slecht te zien is via de scan. ik heb de linker kant zwaar aangezet om er wat diepte in te creƫren maar dat is niet zo goed te zien.









6 opmerkingen:

  1. Even though "Nzeppel" isn't one of your favorite tangles (yes, I had to use Google translate), I think you succeeded in doing something interesting with it here. I definitely feel the globe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'N Zeppel heel mooi gedaan in deze bolvorm. Ik zie de schaduw wel maar geloof ook dat het in het echt nog beter te zien is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I suppose they can't all be a favorite, but you went forward with it and created something that still looks graceful.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. … and I love 'NZeppel because it can look so wonderful no matter… this is a terrific tile!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Carmela, Hello, how are you doing these days? I haven't seen you for long while. I hope all is good with you. I really like your tile of 'Nzeppel World...that's my title I gave your tile when I saw it. You had a great idea there, I like it and think I might have to try to draw one too.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, je ziet dat er toch mooie reacties zijn. En terecht, Nzeppel in een bol is best lastig en je hebt het mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen